Ga naar pagina inhoud

Volledige ondersteuning over de hele wereld

We werken op steeds meer uiteenlopende locaties – in de trein, in het lokale koffietentje of in het buitenland op een hotelkamer. Om te zorgen dat medewerkers nooit vastlopen door problemen met hardware of software is er HP Active Care. Deze extra service van HP biedt jouw partners niet alleen technische ondersteuning op afstand, maar ook geautomatiseerde monitoring en voorspellende analyses om problemen op te lossen voordat ze daadwerkelijk ontstaan. Gaat er toch iets mis? Dan worden de devices snel gerepareerd of vervangen, waar ter wereld dat ook voor mag komen.

Active Care kun je voor je klant aanschaffen vanuit een HP Care Pack. Uiteraard zijn er nog veel meer type Care Packs beschikbaar, zo lever je altijd maatwerk. Denk bijvoorbeeld aan verschillende configuraties voor het aantal producten, type device, duur van de ondersteuning en meer op maat te maken opties.

Geef partners de zekerheid om te blijven presteren

In de dynamische wereld van vandaag moet een gebruiker erop kunnen vertrouwen dat zijn device ten alle tijden beschikbaar en betrouwbaar blijft. Wanneer je desktops, workstations en notebooks van HP levert, kom je zo dichtbij die zekerheid als het maar kan op het gebied van hardware, maar je kunt nog een stap verder gaan.

De uitgebreide dekking van HP Active Care vanuit een HP Care Pack, voorziet jouw partners van wereldwijde ondersteuning, vervanging van defecte of verloren devices én voorkomt pro-actief dat problemen ontstaan. Er zijn talloze manieren om de HP Care Packs aan te laten sluiten op de behoeften van jouw partner, waardoor het intimiderend kan zijn om zelf op zoek te gaan naar de juiste configuratie. Ben je op zoek naar ondersteuning op dit vlak? Aarzel dan niet om contact met ons op te nemen, of om gebruik te maken van Care Pack Central, een tool van HP die jou de weg wijst naar het juiste Care Pack voor je klant.

Wat bied je jouw klanten met HP Active Care?

Snelle on-site ondersteuning



Minimaliseer onderbrekingen en maximaliseer productiviteit met ondersteuning op locatie op de volgende werkdag door een getrainde HP technicus.

Behoud van bestanden en media



Mocht het device van je klant defect raken, dan zorg je er met HP Active Care voor dat bestanden bewaard blijven volgens de juiste beveiligingsprotocollen.

Ondersteuning over de hele wereld



Door de wereldwijde slagkracht van HP kun je ervoor zorgen dat medewerkers geholpen kunnen worden waar ze op dat moment ook aan het werk zijn.

Overzichtelijk portaal:
HP TechPulse



Verbeter de uptime en prestaties van alle HP devices met voorspellende analyses en automatische reparaties – allemaal vanuit een overzichtelijk dashboard.

Volledige bescherming tegen schade



Met Active Care is jouw klant niet alleen gedekt wanneer een device defect raakt, maar ook bij onopzettelijke schade, verlies van apparatuur of verlies van gevoelige gegevens.

Active Care: wat is er inbegrepen?

Hieronder vind je in het kort wat er altijd inbegrepen zit wanneer je een HP Care Pack verkoopt met Active Care in het pakket:

  • Dashboard met Analytics
  • Pop-up meldingen over onderhoud en fixes
  • Geautomatiseerde tickets bij problemen op devices
  • HP Remote probleem diagnose en ondersteuning
  • HP Next-Business Day onsite ondersteuning
  • Vervangende onderdelen en materialen

Daarnaast kun je optioneel nog kiezen voor support op reis, ondersteuning voor het terughalen van data en media bij een defective schijf én dekking bij schade door ongelukken.

HP Care Packs – Een wereld aan mogelijkheden

Bij HP en TD SYNNEX willen we dat jij je zorgeloos kunt focussen op het ondersteunen van jouw partners met de beste hardware, oplossingen en services. Met de Care Packs van HP bied je jezelf en je klanten de zekerheid van een volledig servicepakket op maat.

Om te zorgen dat je voor iedere partner het juiste pakket aanbied, zijn er vanuit HP hulpmiddelen beschikbaar om advies te kunnen bieden. Eén daarvan is een brochure waarin de informatie staat die je met jouw partner door kunt nemen. Toch nog op zoek naar een persoonlijker advies vanuit onze HP experts? Het team van TD SYNNEX staat voor je klaar!

HP Hybrid Work

Werknemers hebben hun veerkracht en flexibiliteit getoond door productief te blijven, waar ze ook werken. Voor IT-managers is het van belang medewerkers te voorzien van nieuwe technologie en oplossingen die hen helpen efficiënt en veilig te kunnen werken, overal en altijd. Omdat elke organisatie uniek is, zal elke organisatie ook zijn eigen benadering van hybride werk hebben. HP Hybrid Working helpt de uitdagingen van werken op afstand het hoofd te bieden. Het stelt werknemers, waar ze ook zijn, in staat om met vertrouwde technologie succesvol, productief en ondersteunend te zijn. HP voorziet organisaties van essentiële hardware tot cruciale services, voor kantoor en vanuit het comfort van thuis.

Heb je vragen? Of wil je geheel vrijblijvend een kop koffie komen drinken?

Neem dan contact met ons op!