Ga naar pagina inhoud

Vervul iedere wens met de veelzijdige devices van Lenovo

Door Lenovo aan te bieden bij je partners zorg je ervoor dat zij de keuze hebben uit een zorgvuldig samengesteld, veelzijdig portfolio aan devices en oplossingen, zodat er voor iedere gebruiker een ideale match is. Van tablets tot Chromebooks voor in het onderwijs, en van zakelijke desktops tot krachtige mobiele workstations. Alle devices kunnen daarnaast gebruik maken van de services van Lenovo, zoals Premier Support, en een scala aan hoogwaardige accessoires.

Ontdek het assortiment

Sleep de verkoop binnen met onze promo’s

Bij de aanschaf van Lenovo-devices weet je al dat je je klant hoge kwaliteit producten levert voor zeer voordelige prijzen. Ook al is de prijs-kwaliteitverhouding dus al gunstig – we doen er graag nog een schepje bovenop. Zo hebben we het hele jaar door speciale acties, waaronder flinke kortingen op het Lenovo-portfolio. Handig, want dat betekent weer dat je extra omzet kunt maken en je klant het device aanschaft voor een nog scherpere prijs.

Benieuwd naar welke devices deze maand extra scherp geprijsd zijn? Volg dan de link achter de onderstaande button naar ons eCommerce platform, InTouch.

Bied direct een volledige werkplek:

Goed beslagen ten ijs met de Lenovo Partner Hub

Op zoek naar 24/7 ondersteuning bij jouw Lenovo-verkopen? Zoek dan niet verder. De Lenovo Partner Hub ondersteunt je volledig, vanaf je eerste pre-sales ervaring tot ondersteuning ver nadat je het device aan je klant verkocht hebt. De Partner Hub zet de relatie tussen jou en je klant centraal, waardoor wederzijdse groei mogelijk wordt gemaakt. Het programma brengt flexibele oplossingen, sales enablement, bid- en dealregistratie, incentives en gemeenschappelijke initiatieven samen. Daarnaast vind je er ook middelen om je verkoopgesprekken te versoepelen en marketingondersteuning, zodat je bereik groter wordt. En last but not least: vanaf dag één ontvang je financiële voordelen, zoals via het Elevate-programma.

Als partner van Lenovo en TD SYNNEX heb je altijd een streepje voor bij je klant.

Ontzorg je klant met Lenovo Services

Als partner van je klant bied je zoveel meer dan alleen apparatuur. Je wil vooral dat je klant met vertrouwen in zijn IT infrastructuur aan de slag gaat, maar uiteraard zonder dat dit inhoudt dat je hier zelf nog veel werk aan hebt. Daarom zijn er Lenovo Services, die je bij ieder device moeiteloos aan kunt bieden.

De services zijn te verkrijgen op drie niveau: Onsite Support, Premier Support en Premier Support Plus. De laatste twee zijn inclusief de reparatie op locatie van Onsite Support, maar bieden extra’s als een directe lijn met Lenovo’s beste technici en pro-actieve scans op mogelijk toekomstig onderhoud. Je kunt deze licenties daarnaast ook uitbreiden met add-ons, waaronder Accidental Damage Protection. Je kunt al deze licenties direct via ons eCommerce platform InTouch bestellen, maar door de hoeveelheid licenties die er beschikbaar is, kan dit nog best een opgave zijn. We staan je daarom graag te woorden met persoonlijk advies.

Wil je meer weten of kunnen we je direct assisteren met Lenovo 360 oplossingen?