Altijd beschikbaar
Je klant heeft 24/7 toegang tot experts van Dell Technologies, er is altijd hulp beschikbaar.
De business van jouw klanten draait voor een groot deel op de productiviteit van hun medewerkers. Zij kunnen het zich niet permitteren als laptops, workstations en andere devices voor een langere tijd met downtime te maken krijgen of als belangrijke gegevens verloren gaan.
Dell ProSupport is een eenvoudig te verkopen supportvorm waarmee jouw klanten altijd razendsnel kunnen beschikken over een vervangend of gerepareerd device. Bovendien hebben zij 24/7 toegang tot Dell expertise en proactieve geautomatiseerde ondersteuning op basis van SupportAssist. Dit bespaart de klant niet alleen de nodige kopzorgen – hij kan hierdoor ook zijn IT-personeel inzetten voor meer strategische taken dan het onderhoud van devices.
Behalve zekerheid voor je klant biedt Dell ProSupport jou als partner ook nog mooie nieuwe kansen om een te upsellen. Uiteraard zijn alle Dell Client devices standaard voorzien van fabrieksgarantie, maar ProSupport biedt je klant nog meer zekerheid en mede daardoor een verhoogde productiviteit. Voor jou twee belangrijke verkoopargumenten om de partner te ondersteunen met ProSupport-garantie. Hierdoor verhoog je niet alleen jouw dealwaarde, maar verhoog je je klanttevredenheid ook nog eens.
Er zijn veel verschillende ProSupport en ProSupport Plus licenties beschikbaar, afhankelijk van het type device en de lengte van het abonnement. Mocht je daarom ondersteuning nodig hebben bij het kiezen van de juiste garantie voor jouw klant, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen.
Je klant heeft 24/7 toegang tot experts van Dell Technologies, er is altijd hulp beschikbaar.
On-site reparatie de volgende werkdag na diagnose op afstand, zodat je klant snel weer verder kan.
Ondersteuning voor software van derden voor datacenter- en eindgebruiker applicaties.
Er zijn extra opties beschikbaar voor services ter bescherming van data en bedrijfsmiddelen.
Is jouw klant op zoek naar maximale bescherming wanneer er ongelukjes gebeuren, zoals het knoeien met koffie/thee of het laten vallen van het device? Kies dan voor ProSupport Plus, met onder andere Accidental Damage, retentie van harde schijven en Priority Access. De Priority Access service houdt in dat er specifieke account managers beschikbaar zijn voor klanten met een ProSupport Plus garantie, waardoor de hulp nog sneller aangeboden kan worden.
Ook deze licenties zijn voor ieder device en in verschillende aantal jaren beschikbaar bij TD SYNNEX. Op zoek naar een advies op maat voor jou en jouw klant klant? Neem dan contact met ons op.