Ga naar pagina inhoud

Laat ons je het leven makkelijker maken met tools en acties

Natuurlijk zijn we blij met de rol als jouw vaste distributeur van Dell Technologies, maar we helpen je graag verder dan met alleen dozen schuiven. Om te zorgen dat jij goed beslagen ten ijs komt in gesprekken met je partners bieden we daarom tools aan om je te ondersteunen. Daarnaast vind je hier ook een overzicht van de geldende kortingsacties, waardoor jij zelf wat meer marge overhoudt en je partners voor een nog scherpere prijs voorziet van de kwaliteit van Dell.

Maar het leven wordt natuurlijk niet leuker van alleen maar werken. Daarom bieden we je ook acties aan om een extraatje te verdienen, of zelfs een geheel verzorgde reis naar de meest exotische bestemmingen. Lees snel verder!

Dell Go Offline

Op dit moment kun je je inschrijven voor Dell Go Offline, waarbij de actieperiode loopt van 9 september t/m 6 december 2024, en je kans maakt op een trip naar Albanië. Wat je moet doen om mee te gaan? Heel simpel: schrijf je direct in via de registratiepagina en je ontvangt per mail een persoonlijk target op je omzet voor Dell Client en Dell Enterprise bij TD SYNNEX voor de actieperiode. Behaal jij je targets? Dan maak je direct kans! Lees voor meer informatie de actievoorwaarden.

Dell RISE

Als Dell Technologies Authorized partner bij TD SYNNEX nodigen we je uit om deel te nemen aan RISE: hét voordeelprogramma van Dell Technologies met oplopende voordelen. Met RISE verdien je bij aankoop van geselecteerde producten automatisch een beloning die je kunt gebruiken bij jouw toekomstige aankopen. Voor iedere geïnvesteerde euro in Dell technologieën die je via TD SYNNEX aanschaft, verdien je keiharde euro’s terug, die zorgen dat je volgende aankoop extra voordelig is.

Klaar om jouw RISE te beginnen?

Renewals Dashboard

Dankzij het Renewals Dashboard van TD SYNNEX is het gedaan met de stoffige archiefmap op kantoor. Wanneer je via InTouch inlogt en kiest voor het Renewals Dashboard kun je direct zien welke licenties er actief zijn, bij welke eindklant deze lopen en hoe lang er nog te gaan is tot er verlengd dient te worden.

Op deze manier kun je zelf proactief richting je klant communiceren op het moment dat het tijd is om te verlengen – of misschien wel voor een upgrade! Zo is je klant voorzien van nieuwe warranty of support door middel van Dell ProSupport en krijg jij er een contactmoment bij cadeau. En ben je op zoek naar een advies op maat over hoe je je klant het best kunt assisteren? Dan staan onze Dell-experts voor je klaar.

Kunnen we je met jouw Dell Technologies vraagstukken helpen?