Ga naar pagina inhoud

Hardware, software en services als abonnement

Tech-as-a-Service, is het TD SYNNEX programma dat het jou als partner mogelijk maakt om zelf via InTouch lease- en huur-abonnementen op een geautomatiseerde manier aan te maken voor jouw eindklanten. In deze overeenkomsten kunnen zowel hardware, software als eigen services worden opgenomen. Zo ontstaat een pakket waarmee de klant optimaal kan worden voorzien van een technisch hoogwaardige en flexibele oplossing die binnen de door hen gestelde budgetten blijft zonder kapitaalinvestering. Organisaties kunnen op deze manier hun IT-budget optimaliseren terwijl ze toegang krijgen tot de nieuwste technologieën.

Het implementeren, beheren en onderhouden van de IT-infrastructuur, inclusief het hele ecosysteem van apparatuur en software, is voor de meeste organisaties een flinke kostenpost. Daarnaast legt dit veel beslag én druk op de IT-afdeling. Veel organisaties verschuiven hun budgetten naar een op services gebaseerd model met pay-as-you-go. Denk aan Software-as-a-Service, tot zelfs aan Infrastructure-as-a-Service. Dit blijkt ook een uitstekend businessmodel voor hardware.

Uit onderzoek blijkt dat een kwart van de bedrijven interesse heeft om over te stappen op een ‘as-a-Service’-model voor hardware. Grote aantrekkingskracht daarbij is het verschuiven van het budget van investeringen (Capex of Capital Expenditure) naar operationele kosten (Opex of Operational Expenditure). Tegelijkertijd wordt de werkdruk verlaagd voor zowel IT-afdeling als voor inkoop en management.

Kostenbesparingen berekenen

Eenvoudig en toegankelijk

Tech-as-a-Service werkt volledig digitaal, met onmiddellijke kredietcontroles en gepersonaliseerde offertes binnen enkele minuten.

 

Er zijn meerdere financieringspartners beschikbaar binnen het TaaS programma om jou als partner een aantrekkelijke reeks financieringsopties te bieden waarmee je jouw aanbod aan abonnementen kunt uitbreiden. Met gebruik van de Subscription Builder, die volledig is geïntegreerd in InTouch, kun je hardware, software en services van verschillende leveranciers in één oplossing bundelen en in de vorm van een abonnement aan jouw eindklanten aanbieden.

Wat zijn de voordelen?

Met TD SYNNEX’s Tech-as-a-Service kan elke organisatie de vaak beperkte IT-budgetten maximaliseren. Zonder grote investeringen in technologische oplossingen, worden de IT-kosten van een kapitaalsinvestering omgezet in operationele bedrijfskosten waarbij alle producten en diensten terug te vinden zijn op één factuur. Een eenvoudig, kosteneffectief periodiek Tech-as-a-Service-plan voor klanten maakt ook het beheren van de budgetten gemakkelijker.

Hoe werkt Tech-as-a-Service?

Betalen voor gebruik wordt door Tech-as-a-Service breed toegankelijk