Ga naar pagina inhoud

Laat ons je ondersteunen met services van HPE

Hewlett Packard Enterprise logo

Wanneer je je klant ondersteunt met hardware van HPE wil je natuurlijk dat je klant er zo lang mogelijk plezier van heeft. Of het nu gaat om één van de vele serverconfiguraties, of om een bijbehorende accessoire uit het Networking-portfolio. Daarom is er een breed scala aan extra mogelijkheden beschikbaar, zoals Base Warranties, Care Packs en Service Contracten. Graag introduceren we de mogelijkheden bij je, én ons gespecialiseerde team dat je ermee op weg kan helpen.

De mogelijkheden op een rij

Voor de HPE-productlijnen zijn verschillende servicemogelijkheden beschikbaar:

HPE Base Warranty

Wanneer je HPE-hardware aanschaft, is er een beperkte garantie inbegrepen (ook wel standaard- of basisgarantie genoemd). De geldigheidsduur is doorgaans drie jaar. De gratis beschikbare ondersteuning geeft toegang tot de HPE-chat en het HPE Support Center, en biedt over het algemeen een service op locatie bij je klant op de volgende werkdag.

HPE Care Pack

Naast de standaard garantie is er het aanvullende HPE Care Pack. Hiermee realiseer je een upgrade voor je klant met betere serviceniveaus of extra services. Met een HPE Care Pack kun je de duur van de garantieperiode voor je klant verlengen, de dekking uitbreiden en extra bescherming toevoegen. Uiteraard ondersteunen we je bij het selecteren van het juiste Care Pack.

HPE Service Contract

Waar een HPE Care Pack niet voldoet of mogelijk is, bieden HPE Service Contracten uitkomst. Deze zorgen voor een flexibele vorm van support, die kan worden afgesloten met dezelfde ondersteuningniveaus als de Care Packs. Zo bied je eenvoudig een oplossing op maat voor je klant, én zorg je voor een terugkerend contactmoment met je klant.

De voordelen van een HPE Service Contract

Overzichtelijk

Via deze contracten plaats je Point Next, Aruba Netwerking en Nimble eenvoudig in één servicecontract.

Uitbreidingen

Neemt je klant een extra device of dienst af? Dan voeg je die eenvoudig toe aan het al bestaande contract.

Tussentijds opzeggen

Met een opzegtermijn van zestig dagen kunnen de meeste contracten zonder problemen tussentijds opgezegd worden.

Samenvoegen van contracten

Heeft je klant meerdere contracten op devices uit één productlijn? Dan voeg je die gemakkelijk samen.

Proactieve ondersteuning

Vanuit TD SYNNEX brengen we je altijd op de hoogte wanneer één van de contracten bij jouw klanten dreigt te verlopen.

Flexibele
verleningen

Wanneer je een contract voor je klant gaat verlengen, ben je flexibel in de nieuwe looptijd, afhankelijk van de situatie.

Wij staan voor je klaar

Om je klanten te ontzorgen én zelf ook gemakkelijk het overzicht te bewaren, is het belangrijk om je Base Warranties, Care Packs en Service Contracten goed op orde te hebben. Vanuit TD SYNNEX staan we voor je klaar met toolings en en een gespecialiseerd team om jou te ondersteunen.

Zo denken we met je mee om een juiste keuze te maken tussen Care Packs en Service Contracten, of over hoe we eerder afgenomen diensten kunnen samenvoegen voor een eenvoudiger overzicht. Daarnaast benaderen we je pro-actief wanneer contracten die je via ons afneemt op het punt staan te verlopen, zodat je op tijd een nieuw gesprek met je klant aan kunt gaan – zonder dat je er zelf omkijken naar hebt. En heb je nog niet eerder met ons samengewerkt op het gebied van HPE? Dan staan we je graag geheel vrijblijvend te woord over de mogelijkheden.

Ontdek alvast meer informatie

Zelf alvast ontdekken welke services HPE biedt, én wat de basis garantie is van de systemen van jouw klant via je persoonlijke HPE-omgeving? Gebruik dan de tegels hieronder voor meer informatie:

Wij staan voor je klaar!