

De producten en oplossingen van Fujitsu en TD SYNNEX
Fujitsu wil de wereld met behulp van innovatie duurzamer maken door vertrouwen in de samenleving op te bouwen – het zien van de waarde die technologie kan creëren voor klanten vandaag en in de toekomst – en het écht maken. TD SYNNEX ondersteunt jou met de betrouwbare en klantgerichte producten van Fujitsu, zodat je jouw klanten voor een haarscherpe prijs een nieuwe LIFEBOOK notebook, of een volledige werkplek, aan kunt bieden.

Fujitsu LIFEBOOK
Waar werken jouw klanten: is dat thuis, op kantoor, of misschien wel onderweg? Geen probleem, de LIFEBOOK notebooks van Fujitsu ondersteunen jouw klanten waar ze ook zijn.
Het elegante en lichtgewicht design maken dat deze laptops overal te gebruiken zijn. Met de notebooks van Fujitsu bepalen jouw klanten zelf hun werkdag en blijven ze overal en altijd productief. Haarscherpe displays, krachtige processoren én de gepatenteerde PalmSecure™-technologie zorgen dat het werk ook nog eens veilig en efficiënt kan gebeuren.
Ontdek onze LIFEBOOK line-up.
Duurzaamheid
Jouw klanten hebben niet alleen behoefte aan krachtige devices en goede service – zij willen ook zeker weten dat hun apparatuur gemaakt is met een milieuvriendelijke en duurzame aanpak. Daarom heeft Fujitsu zijn eigen Sustainability Management Committee opgericht, dat een op duurzaamheid gerichte aanpak stimuleert – voor de maatschappij én het milieu.
Klantervaringen
Fujitsu zet zich al jaren in om middels co-creatie bedrijven en organisaties wereldwijd te voorzien van innovatieve technologie en oplossingen om hun doelen te bereiken. We laten je graag kennis maken met een aantal klantervaringen om te zien hoe Fujitsu jou en jouw klanten verder kan helpen.
TD SYNNEX Renew
TD SYNNEX Renew is onze service die het inruilen en recyclen van gebruikte mobiele devices en IT-apparatuur voor zowel jou als jouw klanten zeer eenvoudig maakt. Door afgeschreven devices in te wisselen, voorzie je vervolgens jouw partners tegen een zeer aantrekkelijk tarief van nieuwe devices. Het gehele proces verloopt via een gebruiksvriendelijke online portal – van real-time offertes en ordertracering, tot veilige verzending en gecertificeerde dateverwijdering conform de AVG.
Zo onderneem je niet alleen maatschappelijk verantwoord, maar biedt het jou en je klant ook nog eens commerciële en financiële voordelen.

Een stukje geschiedenis
Fujitsu is opgericht in 1935 en draagt sindsdien bij aan het innoveren van informatie- en communicatietechnologieën. Een lange reeks succesvolle en baanbrekende introducties hebben Fujitsu gemaakt tot wat het vandaag is. Denk bijvoorbeeld aan de telefoon voor naoorlogse communicatie in 1945 of de eerste supercomputer in 1977, gebruikt door het National Aerospace Laboratory van Japan.
In Nederland werkt Fujitsu vandaag de dag met meer dan 400 mensen, ondersteund door ongeveer 130.000 collega’s wereldwijd in 100 landen, in de publieke en private sector, waaronder financiële dienstverlening, nutsbedrijven en productie. Klanten van Fujitsu in Nederland zijn onder andere gemeente Noord-Holland, Belastingdienst, Robeco, Asics en Royal IHC.